kväller

hualigen , idag har de vart varmt , iaf här hemma ,solen ligger på som bara den , och de är nästan helt vindstilla och finns knappt skugga här , fast man är helt omringad av massa träd och ännu mera träd ;)
Och lilleman håller på att klättra ur vagnen såfort han ligger där , gillar de inte alls längre, inte änns när man är ute och går.
Men han har vart vaken ganska sent idag,eller sent och sent, men senare än va han brukar. Och då har han legat och skrattat och pratat hela tiden, tills han inte kunna hålla ögonen öppna lägre, hur mycket han än vela, försökte in i de sista. Gofisen ♥

Ska packa ihop mig och krypa ner snart med men är inte ett dugg trött.
Är nästan aldrig de nuförtiden.. Spelar ingen roll att de är uppstigning klockan sex på morgorna och ibland sena kvällar. Känner mig överpigg hela tiden. Och de är väll bra?
Den där tiden jag är vaken på kvällar känner ja att ja verkligen behöver, måste få slappna av lite.
Milo sover så fint då så även fast ja bara ligger i sängen så känner jag att de är egentid då jag finner lite tid för mig själv. Lika på mornarna , då kan han ligga utan att jag behöver underhålla honom på ett tag. Han brukar inte komma igång riktikt förns efter tolv, då han han sovit och haft de lugnt :)

Känns att allt bllir bättre och lättare för varge dag som går, förutom att de blir mkt gnäll pga värmen.
Men allt går frammåt. På torsdag är de dags för 3månaders kontrollen. Har för mig att de är dags för nån spruta då ? Har ja rätt ? Fy va hemskt isf. Jag själv är inte ett dugg rädd för sånt , men att se nån annan få de är inte samma sak.
kommer ihåg på bb när dom skulle ta nå blodprov på Milo, Uuuuuuusch.
Jag ´skulle ge han nån sockerlösning i munnen medan dom skulle sticka han i handen.
Hon fråga redan innan om ja skulle klara av de , - Jaaaaa , inga problem sa jag.
Mmmmm säkert...
När dom trök in den där mega stora nålen(stor på lilla honom) i hans hand så spruta tårarna! Gud va hemkt de va, men han gjorde inte en min den lilla krabaten ;)

Men nu får ja ge mig , hoppar ner med bästa prinsen nuja =)




Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Ja första sprutan är vid 3 månader sen är nästa vid 5 månader. :-)

2011-06-12 @ 08:55:31
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0