5/6

Ligger i sängen med min mysis, fast han har nyss somnat ifrån mig och sover nog nu för natten =)
Inatt har Milo sovit borta för första gången , han var hos bästabella och freddan :]
Jag själv skulle hitta på någe med Mikaela och Thobbe, så vi hamna på interpool med massa fint folk:) Va väll ungefär lagomt för mig tycker ja :) Efter de åkte vi också hem till Bella och Freddan och sov, så ja var ju inte borta från min prins allt för lång tid ändå ♥


Drygt med rödag imorgon då.. Fast skönt för dom som får vara ledig men tänkte på att man får inge post hihi
Väntaaar paket sörru. Och hade de inte vart rödag imorgon hade dom kommit ;)

ÅÅÅh sen tycker ja de kan bli nån ordning på smsbloggeeet, såg att de inte bara var ja som hade problem med de -.-
Man sitter ju nästan aldrig vid datorn och skriver , har ju jämt skickat smsinlägg. Så nu blir de inte allt för mkt skrivet, men vad gör väll de.
Men nog om de, ska slänga på en film nu innan ja tänkte slå igen här..
xo


Kommentarer
Postat av: freddan

tycker han kan komma hit igen! <3

2011-06-09 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0