badibadi

kom nyss upp ur badet , är röd som en tomat och mina fingrar och tår är russin !
höll på att bränna ihjäl mig , vart liiite varmt , så nu är ja lite yr i huvvet .
Brukar bli de når ja kommer upp och har badat i kokhet ;)
tycker de blir långtråkigt att ligga där , brukar tröttna efter 5 min men nu poppa ja musik och sjöng vackert .
Läste en sida ur en halvtaskig bok , mer vart de inte . Tror de är Malins , inte är de min iallafall .
Eller är de nån gammal bok från skolan , har ett gaanska stort utbud av böker från skolan =]



måste smörja in mig nu , känner mig torr som en öken , sen blir de tidig kväller. (som om jag brukar lägga mig sent?)
blir en tuff dag imorgon ;)
ska vara med vildebill heeela dagen , han ska vara hemma från dagis , så vi får hitta på nått .
ja ska iallafall gö pannkakaaaa hoho . vart sugen på de ett tag nu ;) hoppas ja lyckas bara ;)

ÅÅhh , ja va inne på nån blogg och kolla så hita ja världens finaste ramar , giveme .
Har inte sett sånna för , och vet då heller inte var dem kommer ifrån . ska ta redas på nu.

Hujohoj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0