Fredag

godmorgon mina sköna :)
Jag är precis nyvaken , lillfisen sover fortfarande .
vaknar väll om ett tag , brukar vara matdags runt 9tiden.
Nu brukar han vilja äta var tredje timme , och han håller tiderna den lilla ;)

Nej man han ska få mat sen blire nog en prommis , fast de ser inte så varmt ut ute än.
Sen blir de nog en trip till köpis skulle ja tro.
Skulle faktiskt böhöva lite nya kläder till mig själv.

Å apropå(?) ingenting, så har ja så jäkla ont i magen så ja vat inte vart jag tar vägen snart . bläu


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Jag bor i söderhamn =) Men jag har bott i gävle mellan 2006-2010 :)

2011-04-29 @ 11:23:28
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0