tisdag , och jag lääängtar

tänk att sen förra kaskens har vi läängtat tills nästa gång , haha och det är förjävligt att bella inte kna vara med ;)
men hon ska ju på dykaresa i 2 veckor och jag skulle gärna byta ;)
men iallafall , snart är det lördag ;)

idag tog man sig till skolan , haha vaknade 07:50 och började 08:30 , så man vart ju lite sen men gjorde inget eftersom dom hade inte fått igång filmen vi skulle kolla på .
Flyga drake - typ 2 och en halv timmes stirra på klockan vart de , helt kass film .

sen vart de fia med knuff för mig och maria medans vi hade lunch(vi va inte så sugen på strömming)
och jag vann , vad annars ?

kom nyss in, har vart ute och flängt med mamsi lite överallt , ska kolla på bröllopsfotografen nu och försöka sova , ska upp tidigt och jobba hos fredde imorrn =)

pussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0