BILDBOMB , har hittat massa bilder på en gammal blogg ! =D

Tänk vad allting va så mycke enklare på den tiden -.-


bellsen o ja typ 06 ?

haha snygg 


jag och loppan

kalasfull såhär 7 på morron ;)

Jag och niklas steker hos oden

jag och rumpnisse


bobben och jag :] risig frippa

taxin ,nån spydde där om ja minns rätt ;)

hb ja o mela hos jonsson ;)

ett sovande sötmongo =) haha


hos niklas v i valbo ;)

APFULL

<3

eddie melan och moi

haha ja dör , en av en miljon


grrr , ja o lillen

mer toaplåtning@jonsson

malin o jag @mingel

sleetna hos peken

odens place , singstarturnering ;)


-.- trött människa

sundsvalls tiden

hahaha lubben och jag -.-

lucia lr nått

ljusa tider med swanberg ;)

jonssons place

nyktrast


Kommentarer
Postat av: johanna

haha! Shiiit vad gammal bild :D

2010-03-13 @ 19:20:01
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0