torsdag 14 maj

bara några veckor kvar tills lovet och veckorna bara springer iväg , så himla skönt .
och imorgon är också denna skolvecka slut ;) och de är nästan satt jag längrat till nästa vecka ..
haha ja somsagt så gillar jag skolan , ibland .. 
de går så grymt galna , olika människor i min klass som man aldrig kan få nog av !
Man får sig att gott skratt varge dag, och i tisdags under mattelektionen skrattade jag så tårarna sprutade !
Finns nog ingen sjukare människa än Jenny Engberg haha , förstår inte var quinnan får allt ifrån ?
men nog om de ..

Idag var jag och bella upp till sörby till de där jobb grejjset , bella den jäkeln hamnade i hillevik där hon ska få lära barn vett och etikett ! nejdå , men nå sjösports läger typ =) och me myself and I va påväg in på någe tok , stå i hagsta och prata med trafikanter ^^ hurra , men i sista sekund så spana jag in nå papper som låg på bordet och såg att andre skulle vara nere på alderholmen så jag ändrade mig snabbt och hamnade där jag med ;)  haha vi ska typ bygga och måla inför marin skiten ? haha  ja fick aldrig liksom veta riktigt vad de var förnått ! men skönt med någon man känner till ;)
känner på mig att det kommer bli mycket tok ^^

men nu ska jag se till att inte kissie rånmördar eller äter upp stackars Totte som bor här inne inatt ,
och sen en film på de så jag somnar i tid ;) frajdäy imorgon vilket innnebär ? jotack öl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0