måndag igen !

Det är nog bara jag som gillar måndagar  ;)
haha jag tycker dom är de bästa som finns , efter helg såklart :)
Va inte lika trött idag som jag brukar vara såhär efter helgen , men de klan ju bero på att den varit lugn ..
Ja , om man räknar bort fredagen som vart så långt ifrån lugn -.-
Började då min kväll hemma hos gurra , där vi han grogga på i mängder , kom förbi lite besök på de också ,
och sen någon gång runt 10 for vi på hans moppe hem till sandra och örjan där också arne  och cajsa höll hus .
trevligt hade vi , haha även fast jag mest for emellan groven kenny och frilles partajj och sandra och öjje ..
sen kika benny och bärsa upp och så hade maria precis också vart där så hon och henne skjutsade alla , minus örjan och sandra hem till arne .. OCH DÄR KOM FÖRSTA DOPPET .. höhö jag var super taggad på de hela kvällen ;) så jag fick med mig bärsa och cajsa på en simtur ^^ sen fortsatte vårt lilla partajj i nån stuga med sängar på¨arnes gård , tippar på att de var jag som somnade först , hade tagit mig upp i vårningsängen ..
sen när man vaknade låg också benny där uppe och grisa :D haha bärsa tog nedre delen och gurra stolen i vanlig ordnig .. och när jag kom hem lite senare somnade jag på dirren , sen löd min kväll spy sova spy ... (Y)
men ruggigt skönt att va nykter en lördag för en gångs skull . fortsätter med det i helgen damer och herrar ..

Men nu ska jag kolla på mina favoriter MiaOchKlara  .. love them !
Och imorgon är det tisdag - Ännu bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0