lördag igen ;)

tjululu , fortsätter min långa helg med tokerier !
somsagt så har man ju vart ledig sen i onsdags , och då i onsdags vart de först en vända med bella på stan sen kom jocke och eddie och hämta upp oss , åkte och köpte öl osv , sen studdsade vi hem till eddies moder i sätra , soppatorsk ! haha men vi kom ända fram tur nog .. så satt vi uppe på balkongen och tjoa och drack sen lite senare dör även stefan + bärsa upp (Y) vi tog en taxi hem till osten där de vart lite småsegt tills vi drog ner i bodegan ! där vart de som vanligt ett jävla drag . sen när osten vill gå hem och lägga sig drog vi oss över till jonte där de vart ännu mera öl och dans . sen vi 6 tiden va de bara jag erik hillebella jonte och andre kvar så då tog man trasken hem , stendö kan jag lova ;)
torsdagen vart hel lugn . va nog fast i sängen ^^
men igår vart de kalas iafl , åkte hem till ante med tommy och lina , vart massa kortspel och dj denise . haha
en lite grill vart de också , vet inte riktigt vilka de va som va där , dök upp folk från både höger och vänster ..
vart hemgång runt 4 tiden tror jag , haha fastnade vid kossorna på vägen hem oxå . så jävla söta haha
nyss vaknat typ ,s ka ta mig en behövlig dusch och ikväll blire nog mårdäng med niclas ^^
aja duschen va de , häjpä

PLUS ! ATT JAG HAR SLARVAT BORT MIN TELEFON , MEN DE BRUKAR JAG VARA BRA PÅ (Y)



hihi , bjuder på en bild från i14 sommaren 08 ,
här innan jag drutta i bäcken (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0