kålhuvud som är så gott !

ATJENA
idag är de jag som är tröttast.se , vart bara 2 timmars sömn inatt -.-
sov typ hela dagen igår , men de va väll inte så konstigt haha

ja i lördags satt jag neri i stallen och häcka med martina lina och shoie enn tag sen vart de hem och duscha osv sen bar de av hem till niclas där han som vanligt mecka med sin 4hjuling ^^
haha vi skulle ut till micke och linda men mellanlanda hemma hos thomas och linda där dom bjöd på grogg (Y)
sen förljde dom + lindas fader med ut till mårdäng där resten av dräggen befann sig ..
sen efter nån timme där beslöt vi oss för att åka ut till sven .. så jag gust paddan och ligan packa oss in ibak på grekens bil haha och väl framme där vart de biljard för mig och padd , de fanns 7 kulor när vi började -.- just nu är de väll runt 3 haha dom pös iväg allihopa vetty , och på de vart de stuttsmattan haha vart dyngsur eftersom de hade regnat .. tror jag
sen när vi kom in igen va de rena begravningen , blö .. niclas sov och resten satt och hängde över bordet så då vart de hemfärd :) men en rackarns trevlig kväll va de , tack och bock !

idag har jag bara vart i skolan , annika som är ganska lätt flörtad lät mig och jenny-benny sitta på innegården oich jobba i solen ;) sen sista timmen på lk vart de en tupplur och de va jag inte ensam om haha 5 av 8 elever låg och snarka ikapp (Y) btw så är lurn tebax haha
nu ska jag ta en duschilusch sen ringa niclas och kolla om karln e hemma så ja kan hämta min baaaag !

vilken ljuvlig dag vi fått idag som idag som idag , hihi kommer lite snygga bilder från sarah förra helgen ;)



me myself and I i världens bästa skick


jag och jazze ^^

ja va ska man säga ?

avsluar med an bils på posarN ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0