19 maj ;)

tjuhu , ännu en ny vecka ;) allt går så fort , så skööönt ..

men från sist jag skrev har de väll hänt endel skoj så delar väll med mig av de ;)

I fredags vart de inge skola för min del , hade bara lk där vi altid får sluta efter 20 min så jag hoppade de ..
kommer då inte ihåg va jag hade för mig under dagen , men lite senare på kvällsningen åkte jag iafl hem till niclas , där vart de öl framför elden ute på gården medans han pysslade med fyrhjulingen som de va nå fel på , sen när han duktig som han är vart klar så for vi hem till micke och linda i mårdäng där också jesse och matte befan sig ^^
Och roligare människor finns inte ! haha vart mest altansnack med jesse och linda , Hoaligen ..
vart hemfärd vid 2tiden tror jag .

sen på lördagen va jag skitseg tills femtiden ungefär och då gjorde jag ett ryck och hoppade in i duschen och fixade mig , sen vi 8 åkte jag hem till fia så tog jag hon och martin trasken till brynäs och mötte sarah cajsa sandra och sötaste grizzly sååklart ;)
så vart de hem till sarah och korka upp på balkongen medans de va varmt ute ;) sen dök de upp lite med skojiga typer , bla bella eddie andre jonte ost och tobbe ^^ haha de va faktiskt längesen jag hade så kul :D och ett + i kanten va väll att jag inte vart ett dugg trött , men nån lur under nattens gång tog man väll , men sisådär på morgonkvisten hittade jag andre i källaren och jag vägra låta han gå hem så ja bädda ner honom och jazze i sarahs säng , sen  när dom vaknat igen vart sarah 14 påsar fattigare på varma koppen för då var resterande jonte bella eddie jocke andre jonte sarah jazze och jag fyllehungrig ^^ så de fortsates med grogg för mig och jonte iafl när man fått i sig lite maat ^^ dess värre var de slut på grogg virke -.- så jag och jonte hitta nå snuskig lime grejj som vi hälde i en vodkaflaska och sen sodastrema ! värsta jag har druckit i hela mitt liv haha ..
sen runt 9 tiden va alla pigg och allärt igen , eller ajo inte alla , så vi traska ner mot stan för att åka hem men så fastnade vi vid gavleån , jonte hitta en livbåt som han promt skulle ut och åka , gick inte som på räls men en bit kom han . sen vart vi kvar vid vattnet nån timme , sen vaknade jag av att bella sa att vi skulle dra och så vart de bussen hem på dirren . så himla sliten -.-
skulle vara smart och vara vaken till kvällen satt jag inte skulle vara så pigg på natten eftersom de var skola dagen efter men de sket sig som med allt annat ..

så vart i skolan igår och idag , och har haft ont i huvet sen i söndags , haha tror de är efter jag slog mig i fönsterbrädan hemma hos sarah (Y) heja dd !
men imorgon är de sista dagen sen är de ju HELG hela veckan som är kvar ;)
och vad tror ni de innebär ?

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0