hojhoj

måndag igen :D
och nu ska jag försöka komma ihåg vad jag har pysslat med i helgen ;b

i frådags satt jag iallafall nere och uggla i stallet ett tag innan jag skulle hem till gurra ,
åkte dig vid 6 tiden så kom bärs och simon oxå dit ..
och eftersom arne och grabbarna har supit sönder ljudet så fick vi lyssna på skivor hela kvällen haha
vart ju inge höjdar musik men skoj ändå ,vi elva tiden kom jonte också sen josse på de men simon och jonte drog på slick så vi andra skulle åka till sara men josse och gurra åkte hem igen så de vart bara jag och bärs ,
tillsut vart de bara ja bärs sarah bella och andre där uppe , så sarah satt och läste massa sjuka skämt och onödigt vetande , igentligen supertråkigt men därför man skrattar som en idiot , haha höll på och dö . sen kring 2 kom lingen och hämta oss så vart de hemfärd (Y)

i lördags va man ju inte allt för pigg , men lyckades ta mig till lila där de vart öl och vin i mängder med henne och jossan , vid 9 tiden kom johan för han skulle skjutsa oss till stallet för lina hade kvällsfodring haha vingla runt där och kasta in lite mat till djuren sen vart de hillerian , och då hade vi plocka upp mela på vägen med  ^^
lina gjorde lite egna drinkar där i vanlig ordning haha sen åkte vi hem till sara igen ,
sen vet jag inte när men alla skulle ut på krogen , så jag och mela ringde puttz, major p och grapparna så då vart de raggarbil med dom nån timme , trång som fan eftersom vi hade tryckt in såhär 70 pers för mkt . men sen bytte vi till bussen iafl (Y) great .  så skjutsa dom mig till åbyggeby så vart de upp till niclas och vänta på att han skulle komma hem , satt ute i en timme innan jag vagade gå in och visste vart man tände:D haha
slockna på dirr när jag kom in iallafall ,

och igår hände inte mycket alls , eller jo , kollade på nå jävla hus långt bort åt helvete !! hahaa
men nu ska jag ta mig upp ur sängen så blire in till staden och sola . tjaråå

Kommentarer
Postat av: Juicy

Tycker du att det är snyggt med mycket tattoos på tjeje? Disskutera i min blogg

2009-06-09 @ 18:23:10
URL: http://juicydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0