24 juni

tjululu , tiden bara springer iväg :D
i helgen va de då midsommar , men började redan dagen innan med alcoholintag ..
så torsdagen spenderade jag hemma hos niclas , drack vin och tittade på når han och johan försökte få upp nå stort tält , haha kom en bit men sedan kom förstärkning , dvs jesse micke coh paddo typ . haha
vart sängen tidigt eftersom att micke skulle lura med mig på fisketur kl p dagen efter , och sill lunch hos honom efter det ,
skitkul tyckte jag , förutom sillen -,- haha men som vanligt va men ju inte så pigg som man hade trott så sket i det och sov vidare:D så kom midsommar , då vart de grillning hemma hos lina med henne , så kom stiven förbi , men han vart snabbt bortskrämd när gurra och bärsa kom , haha , det är inte lätt , efter ett tag av vinvinvin och massa annat skog tog vi en taxi hem till niclas där de va kalaas .. kvällen va väll skoj till stor del men hände väll en massa onödiga grejjer ..
vaknade upp dagen efter i niclas sova och trodde jag va hemma tills jag såg att paddan låg och grisade brevid -.-
sen börja mats , som oxå hade blitt kvar där dryga som fan , så då vart det hemgång , hua
tog en dusch satt man vakna till liv sen vart det tillbax till niclas igen där de fortsattes med vin , med världens skönaste människor , senare dök även jeppe och dom oxå upp , haha så vi härja på där ute i tältet , sen lär niclas hade låst in sig och alla andra hade däckat så skulle jag putte jeppe och någon jag inte vet namnet på knuffa upp jeppes fula buss som putte hade kört ner i dicket , men det gick inge vidare så vi gick in och la oss vi med , denna gång vaknade man oxå upp i niclas nu mer skitiga soffa haha . snygg och pigg som vanligt ;O

så i söndags vart det inte många knop ..
måndagen spenderade jag i solen , sen kom jag och sara på att vi skulle tälta i forsby , och det gjorde vi ,
vart grogg,nattbad och massa annat tok .. svinkalt på natten men när man vakna på morgonen va det som en bastu så vi packade ihop , sen vart de hemfärd , somnade på dirren när jag kom hem eftersom e inte vart många timmars sömn i tältet ;O och jag ska aldrig mer tälta . fy

och nu är de sovdags kan jag tycka , bränt axlarna har jag gjort oxå , sweet .

men tjaowtjaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0