1 juni

tjosan ..
ligger här i sängen och kliar myggbett , är så fruktansvärt mycket mygg ute !
och jag som inte kjan låta bli att klia håller på och bli tokig -.-

kom iafl nyss ur duschen , lina och martina va ute och red så kom dom förbi så de vart en promenad med dom till stallet sen hem , ska väll snart slänga på en film satt jag somnar ^^

helgen har iallafall vart kanon kul om jag får säga de själv :]
började fredagen med arne och grabbarna ute i mårdäng hos jesse där dom hade lite poolparty ;)
haha jag badade inte men va iallafall blötast när vi kom därifrån , vi 8 tiden gick vi över till christian och cecilie där vi härja runt ett bra tag , målade hela gustav med spritpenna när han somnade gjorde vi oxå . haha stackarn som skulle upp i kyrkan dagen efter ! sen skjutsade paddan hem mig och en till drös ..

i lördags skulle jag bara ner på stan en snabbis och köpa jag vet inte vad , men iallafall skulle stefan åka till bomhus medans jag yra runt men karljävels tog sån jävla tid så ja tänkte att jag ringer och kollar vad jenny och micka har för sig , och dom va precis påväg ner till bollan där dom skulle grilla och dricka öl . så dom + mange plockade upp mig så haka jag på , var så jävla varmt och bakis på de;O inte skit kul , men fik i mig nån öl så vart de bra , vi 5 tiden var niclas påväg hem så han plockade upp mig så jag fick åka hem och duscha osv sen åkte jag tillbaka , vi 7 tiden gick vi hem till micka men dom tjaffsa som vanligt så jag tog bussen till åbyggeby där niclas plocka upp mi9g med 4hjulingen så vart de hem till jesse ett tag sen skulle vi vidare till dieselmicke ? haha fråga mig inte vem de är för de vet jag inte :D
men efter nån kiss och öl paus så kom vi äntligen fram till honom , där hittade man även på filip haha otippat !
sen tyckte jag att jag tappade bort alla , så när mange kom åkte jag paddan och han med till hem till paddan där vi kalasade ett tag till , somna ungefär vid 5 tiden -.-
vakna vi 11 ungeför haha höll på och skratta ihjäl mig , för då hade även paddan fått sig en målning i ansiktet *(Y), och då vart de trasken hem , höll seriöst på att avlida haha så slockna man på gräsmattan när man kom hem ..

slänger upp nån bild från vår flottefärd oxå ;)




Kommentarer
Postat av: sannie

usch för myggbett! jag har en massa ><

kliar som fan. sen är man allergisk emot det också så de blir inte små bett inte!

2009-06-06 @ 18:13:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0