090629

hallå i blåbärskogen , nu ser jag ut som en tomat haha jag har aldrig bränt mig i hela mitt liv ,
men nu har man lyckats med de (Y)
helgen har iallafall vart kanonkul !
fredagen började ute i mårdäng hos Arne , med han putte gurra sabina och elin , vi bestämde oss för att åka till ockelbo , vilket jag va helsugen på haha så puttes två kompisar som jag inte kommer ihåg namnet på kom så trängde vi alla in oss i puttes dart .. och som vanligt när jag är med blir det alderles för många kisspauser , men så blir det när man dricker alcohol ;) ja tillslut kom vi ju fram iallafall , va sakpligft med folk även fast klockan va mkt , så vi hamnade i öltältet till en början , sen när jag skulle gå och kissa så vart jag kvar ute med nå förjävla sköna grabbar i från köpin haha :D dom jobbade tydligen där på marknaden :D sen när jag leta upp resten av folket igen vart det karusell åkning , då jag innan och medans skickade sms och sa farväl hahaa:D jag är sån mes , men kul som fan va de , sen vart de hemgång där nångång på natten :D

gick upp på lördagen i skaplig tid eftersom vi skulle på v75 ^^
åkte dit med madre och stefan , och redan klockan ett innan allt hade börjat va jag bra nog på lyset , träffade på jenny och micke så vi slog oss ner i nå öltält där .. vi 5 tiden va allt slut så jenny som va nyktrast av oss fick köra oss hem till micke , dit kom oxå bergan med dom fina ögonen och åsa -.- vet intehur läge ja vart där , men jag knalla iafl ner till marcos en sväng innan han skulle ut , etfer det vart de ockelbo men va där i kanske 5 min bara ;O haha va trött så det vart hem till sääängen istl ^^

och nu längtar jag bara lill augusi , give me ! tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0