underbar helg ;)

oh, galet 

i fredags blev det sola med mela sen fix  , skulle till kimii vid 6 för vi skulle ha en lite överasknings fest för malin som fyller år :) så det blev käk å sånt med tjejerna , sen vid 12 tiden åkte vi därifrån , skulle på fest men jag och bella gick hem istället  . Lika bra det såman va pigg i lördags :)
yäs , va med mela hela dagen , sen kom thobbe stette eddie och malin hit , så satt vi och förfesta , sen kom bella och jonna förbi en sväng :) blev en massa tjaffs , så jag och malin knalla ner och skulle möta skarp och jesper , och alla andra va inte sena att haka på , sen åkte thobbe och dom till max , tjockizar !  och jag följde med malin hem till oscar på norra , partay där men det va väll inte världens roligaste ;o så ja ringde bella som va hos eken , så jag fick komma dit -  sen skulle vi åka därifrån nästan precis när jag kom för då gick sista bussen , jag och bella stanna till på max å käkade vi med ;>  sen gick vi hem , eller vi tog inte samma väg så jag träffade nån kille på vägen som frågade varför jag hade så bråttom så där ljög man ihop nått om att man lära skynda sig hämta resväskor och grejjer , för snart gick planet till spanien xb  yäyä  sen blev det en trip till bomhus också  ;)

tröttmössa idag , allohopa , blev mingel med mela och malin sen gick jag och malin hem , sen sola med bella och jonna = ) lagomt lugn dag .        

baksmällan är en påminelse av dagen innan '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0